7/07/2012

BRODKA 'VARSOVIE' - KLIP

No i stało się! Nowy teledysk Brodki ma już ponad pół miliona wyświetleń na yt!
Jestem bardzo zadowolona z tego projektu, od dawna marzyłam, żeby zrobić kostiumy do króciutkiej formy z fabułą, a tu tyle postaci i tyle historii!!

Największym wyzwaniem było ubrać aktorów tak, żeby byli autentyczni, pasowali do miejsc w których się pojawiają, pasowali do ról - z tego zawsze mam największą frajdę!
Scenarzysta/reżyser wymyśla postać, rozpoczynają się poszukiwania: doskonałej twarzy, postury, energii, ekspresji... a później moja ulubiona część kreatywna: konsultacje, dyskusje, przymiarki...
Powstaje nowy, inny człowiek!
Osobiście czyham na każdy detal, śledzę kolory, akcesoria, lub ich brak, patynę, zagięcie materiału, to jak układają się kołnierz albo nogawki spodni - wszystko to tworzy wizualny charakter postaci, co jest tym ważniejsze im krótsza forma filmu, im mniej dialogów.
Ciuchy muszą grać z fizis aktora, sylwetką, miejscem, opowieścią, otoczeniem... a następnie ze światłem, kadrem, tłem...

Kocham to szczerze!!! Ten projekt był wyjątkowy zebrał mnóstwo kreatywnych zapaleńców, cieszę się, że byłam wśród nich!


director: Antoni Nykowski
DOP: Wojtek Zieliński
editor: Wojtek Włodarski
producer: Propeller Film / Jarek Boliński
executive producers: Kasia Rup, Monika Nowak
postproduction: Lunapark
light: Heliograf / Blitz
props, set design : Natalia Mleczak, Ewa Solecka, Piotr Uszyn
costume designer: Dominika Brzeska
costume asisstant: Kasia Sobolewska
make-up: Agata Juretko

Smacznego!
 
Kilka zdjęć z planu:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz