5/10/2009

Iwona Węgrowska - 3.10.2008 r.

Na początku słonecznego października zeszłego roku,
w Zamku w Kliczkowie, został nakręcony teledysk do utworu Iwony Węgrowskiej "4 lata".


Przy pracy nad tym projektem kierowałam się kilkoma założeniami, które wcześniej ustaliliśmy z reżyserem Dariuszem Szermanowiczem i samą wokalistką.
Wizerunek Iwony miał odcinać się od jej dotychczasowego ostrego, scenicznego image`u, często opierającego się na czerniach i skórzanych dodatkach, podkreślić jej naturalną urodę, kobiecość i delikatność.
Chciałam, żeby suknia była jasna, zwiewna, a całość wyglądała świeżo, świetliście. Lekko.
Dodatkowo szukałam czegoś co stworzyłoby spójny obraz z wnętrzami zamku, a nie nosiło by cech stroju historyzującego.
Elegancko, ale skromnie, seksownie...
Tak, podczas tych rozważań, w butiku Monaco trafiłam na suknie projektu Tadashi`ego Shoji uszytą z pięknego, waniliowego, jedwabnego szyfonu...
Idealna!...
Tym większa była moja radość, kiedy zobaczyłam zachwyt w oczach Iwony, kiedy pokazałam jej to cudo!



Prosta złota biżuteria, złote delikatne sandałki na szpilkach (własność stylistki - kolejny raz ;) )... niczego więcej nie było trzeba.
A to efekt:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz