5/23/2009

FEEL - 1.04.2009 r. - sesja promocyjna zespołu



Jakiś czas temu narobiłam smaku niektórym, pisząc o sesji zdjęciowej przy której pracowałam.
Zdjęcia przestały być tajemnicą - oficjalnie znalazły się w materiałach promocyjnych grupy Feel.


Zdjęcia robione były przez Jacka Grysko z Kofeiny, w Elektrociepłowni Szombierki, w klimatycznym, co oczywiste, industrialnym wnętrzu, z ogromnym potencjałem, miejscu, które niestety niszczeje...
Moim zadaniem było zachować wizerunek Feela, który został stworzony przy okazji poprzedniej sesji, zaledwie go odświeżyć.
Postanowiłam rozjaśnić kolory ubrań, podkreślić młodzieńczość sylwetki Piotra, odejść od tej nieśmiertelnej czerni ;).
Trampki a`la Chuck Taylor!!!



 Moja uwaga miała skupić się przede wszystkim na nim- jest frontmanem.
Poza tymi założeniami, chciałam utrzymać kolorystyczną spójność między chłopakami - w końcu to zespół.
Zdjęciom towarzyszyła luźna, wesoła atmosfera, sprawna organizacja - więcej takich zleceń!
Był to, jeżeli dobrze liczę, mój 4 projekt z Piotrem Kupichą.
Część zdjęć moich, część wykonanych przez Jacka.


Ps. Podczas ostatniego wypadu do Katowic, moim oczom ukazał się, zamieszczony na Spodku banner reklamujący Feel Festival, ze zdjęciami z tej sesji. Miło ogląda się namacalne efekty swojej pracy ;)
A na Festivalu też pracowałam... i to jak wariatka - zaliczyłam skok na bungee z 70 m!
Film wkrótce, jak tylko pogonię chłopaków z naszego Esko-montażu.
Tasmanian Devil...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz