6/24/2009

EMA 2009 RoadTrip - 24.04.2009 r.


Jak obiecywałam jakiś czas temu, wrzucam kilka picsow z szalonej podroży do Łodzi, na Eska Music Awards 2009.




Naszym ulubionym, ekipowym, terminem, stało się wyrażenie "FILM DROGI" - nikt nie wie, czy z powodu tego, iż film stał się, niczym rodzone w bólach dziecko, drogi naszym sercom...


(wszyscy bardzo się staraliśmy aby efekt - film nakręcony specjalnie dla klientów Multikina, był arcydziełem: pchaliśmy Eskobusa, który zaniemógł, poddawaliśmy się ćwiczeniom prowadzonym przez Stajniaka - na każdym postoju, nakładałam Joance błyszczyk co 10 minut... )




... być może w słowie "drogi" należy, jednak, dopatrywać się bardziej prozaicznego znaczenia - Eskobus pali jak smok! ;)
A może po prostu... film powstawał w drodze...
Pejzaże stanowiące tło naszych (uwaga!) rekordowo długich (trasa Wrocław - Łódź, pokonana w, bagatelka, 12h !!! ) zmagań, były natomiast bezcenne - zacne oko Sonego wyłapywało co smaczniejsze widoczki.


Oczywiście najważniejszych zdjęć, z samej gali zabrakło - nie było czasu...
Huk roboty, nasi Eska-prezenterzy nagrywali wywiady jeden po drugim, a ja zobowiązana byłam czuwać nad schludnością ich garderoby, make-upu i fryzury...
Ale było piękne słońce, które oświetlało promienistym blaskiem całą chmarę gwiazd, skupionych w namiotowym backstage`u... Wśród namiotów, całe kłębowisko stylistów, make-upistów, managerów, kelnerów (catering mniamuśny). A gala, jak to gala - z rozmachem.
Mam na pociechę nagranie z debiutu naszej Joanki na szklanym ekranie.
Wręcza grupie NEXX (tak tej samej, którą ubierałam do teledysku Paralyzed) statuetkę w kategorii ImprEskowy Hit Roku.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz